TableAir lanceert QR-incheckmodule. Snel, veilig en goedkoop terug naar kantoor

Werkend Nederland staat te popelen om terug te keren naar kantoor. Nog onduidelijk is hoe dat straks zal zijn. Veel werkgevers nemen daarom een afwachtende houding aan als het gaat om het technisch en fysiek voorbereiden van het kantoor op het ‘nieuwe werken’. Ze investeren liever niet in iets wat misschien straks niet meer nodig is als iedereen is gevaccineerd. Om bedrijven en gemeenten te helpen medewerkers op een snelle, verantwoorde en zo goedkoop mogelijke manier te laten terugkeren naar kantoor, introduceren wij de TableAir-QR-incheckmodule.


Met een paar stappen klaar voor het ‘nieuwe werken’

Zonder aanpassingen te hoeven doen aan de fysieke kantooromgeving, kun je met de TableAir-QR-module snel en eenvoudig je eigen werkplek-reserveringssysteem live hebben staan, inclusief een handige incheckmodule. Op deze manier is altijd realtime de bezetting zichtbaar. Het enige wat je als werkgever hoeft te doen is:


1. Inventariseer

Welke bureaus zijn geschikt om met anderhalve meter ertussen te gebruiken? Welke looproutes zijn beschikbaar? Hoeveel medewerkers werken er binnen het bedrijf en hoeveel mogen er naar kantoor komen? Lever deze data aan bij TableAir en wij zorgen ervoor dat dit wordt omgezet in een prachtig vormgegeven digitale plattegrond.



2. Download de TableAir-QR-app


Al binnen vijf dagen staat het werkplek-reserveringssysteem live. Vanaf dat moment kunnen medewerkers een werkplek (thuis, onderweg of op kantoor) reserveren via desktop of de bijbehorende app. In de veilige cloudomgeving kun je als werkgever ook gemakkelijk werkplekken, algemene ruimtes en vergaderlocaties toevoegen. Hierna kun je meteen gebruikers uitnodigen.


3. Print de QR-codes


Per (werk)plek krijg je een unieke QR-code. Print ze uit, plak ze op de werkplekken en stuur de persoonsgebonden QR-code naar de medewerkers thuis. Wil je ze liever als sticker ontvangen? Geen probleem!


4. Check in en uit

Met de TableAir-app kunnen medewerkers eenvoudig via de QR-code inchecken op hun werkplek, of dat nu thuis, onderweg of op kantoor is. Aan het einde van de dag checken ze weer uit. De mogelijkheid om in en uit te checken geeft medewerkers de ruimte om met behulp van deze ‘online en offline statusindicator’ duidelijke grenzen te stellen tussen werk en privé.


5. Realtime inzicht


De app geeft in één oogopslag weer welke werkplekken vrij of gereserveerd zijn. Verder geeft hij een helder overzicht van de bezettingsgraad van de werkplekken en vergaderruimtes en kan worden afgelezen wanneer reiniging gewenst is.

Tijd- en plaatsonafhankelijk werken zonder financiële risico’s

Benieuwd hoe ook jij zonder grote investeringen in tijd en geld jouw kantoor straks geleidelijk kunt openen? Neem dan nu contact met ons op en vraag een gratis demo aan. In dertig minuten laten we je online zien hoe je, zonder aanpassingen te hoeven doen aan de fysieke kantooromgeving, in no time je eigen werkplek-reserveringssysteem live hebt staan.

44 keer bekeken

© 2020 TableAir Benelux