top of page
markus-winkler-IrRbSND5EUc-unsplash-1-scaled.jpg

Werkplekbeheer:
ANALYSE & RAPPORTAGE

Voor de Werkplekbeheerder

Het innovatieve werkplekreserveringssysteem van TableAir maakt het mogelijk uitgebreide analyses en rapportages te maken die een onontbeerlijk inzicht bieden in het gebruik van de beschikbare kantoorruimte en andere huisvestingsinvesteringen. Zo is het mogelijk om met behulp van ‘heatmaps’ inzicht te krijgen in de bezettingsgraad van de werkplekken en vergaderruimtes. Ideaal voor de werkplekbeheerder. Verder geven de rapportages meer inzicht in de levensduur van de werkplekken. Wordt een bepaalde werkplek vaak gebruikt? Dan is deze eerder aan vervanging toe dan minder vaak gebruikte plekken.

tijd en plaatsonafhankelijk werken

integratie

TableAir ondersteunt als vanzelfsprekend synchronisatie en gebruikersauthenticatie met de belangrijkste programma’s, maar wat voor bepaalde organisaties misschien nog wel veel belangrijker is: ons softwaresysteem kan binnen de huidige ICT-infrastructuur en binnen het eigen veilige netwerk worden opgezet.

Office365_logo integratie software
Microsoft Outlook integratie software
Google_logo_ integratie software
CalDAV_logo_ integratie software

TableAir Benelux
Pampuslaan 90
1382 JR  Weesp

Tel: +31 (0)20 244 29 09

info@tableair.nl

Showroom, locatie Rotterdam

Codex - City Office Design Experience

Wijnhaven 803011 WT RotterdamNederland

*Bezoek op afspraak*

bottom of page