Werkplekbeheer:
ANALYSE & RAPPORTAGE
Voor de Werkplekbeheerder
Het innovatieve werkplekreserveringssysteem van TableAir maakt het mogelijk uitgebreide analyses en rapportages te maken die een onontbeerlijk inzicht bieden in het gebruik van de beschikbare kantoorruimte en andere huisvestingsinvesteringen. Zo is het mogelijk om met behulp van ‘heatmaps’ inzicht te krijgen in de bezettingsgraad van de werkplekken en vergaderruimtes. Ideaal voor de werkplekbeheerder. Verder geven de rapportages meer inzicht in de levensduur van de werkplekken. Wordt een bepaalde werkplek vaak gebruikt? Dan is deze eerder aan vervanging toe dan minder vaak gebruikte plekken.
integratie
TableAir ondersteunt als vanzelfsprekend synchronisatie en gebruikersauthenticatie met de belangrijkste programma’s, maar wat voor bepaalde organisaties misschien nog wel veel belangrijker is: ons softwaresysteem kan binnen de huidige ICT-infrastructuur en binnen het eigen veilige netwerk worden opgezet.
Showroom, locatie Rotterdam
Codex - City Office Design Experience
Wijnhaven 803011 WT RotterdamNederland
*Bezoek op afspraak*