TableAir - workspace technology that inspires
OPLOSSINGEN
Efficiënt werkplekbeheer
De kern van het TableAir-reserveringssysteem is uiteraard ons unieke softwareprogramma dat via de cloud bereikbaar is via zowel desktop als de mobiele app (Android & iPhone). Aan dit basisprogramma kunnen tal van verschillende soft- en hardwareproducten worden toegevoegd. Al deze features zijn los te bestellen en als vanzelfsprekend met elkaar te combineren.
Op deze manier willen wij de overgang naar flex- en thuiswerken voor iedere organisatie zo toegankelijk mogelijk maken.
Meer inzicht en flexibiliteit met sensoren
Om nog meer inzicht en flexibiliteit te creëren, kunnen aan de software-features de TableAir-QR-module en/of sensoren worden toegevoegd. Zo bieden sensoren de mogelijkheid om (werk)plekken en vergaderruimtes bij een 'no-show' automatisch vrij te geven, tonen ze de beschikbaarheid van een (werk)plek met behulp van een led-lampje en registreren ze data waarmee belangrijke analyses gemaakt kunnen worden. Met al deze data kun je weloverwogen beslissingen maken als het gaat om kantoorruimtes, -indeling en vierkante meters, wat jaarlijks kan leiden tot een flinke kostenbesparing.
OPLOSSINGEN
integratie
TableAir ondersteunt als vanzelfsprekend synchronisatie en gebruikersauthenticatie met de belangrijkste programma’s, maar wat voor bepaalde organisaties misschien nog wel veel belangrijker is: ons softwaresysteem kan binnen de huidige ICT-infrastructuur en binnen het eigen veilige netwerk worden opgezet.
Showroom, locatie Rotterdam
Codex - City Office Design Experience
Wijnhaven 803011 WT RotterdamNederland
*Bezoek op afspraak*