top of page

TableAir - workspace technology that inspires

OPLOSSINGEN

Efficiënt werkplekbeheer

De kern van het TableAir-reserveringssysteem is uiteraard ons unieke softwareprogramma dat via de cloud bereikbaar is via zowel desktop als de mobiele app (Android & iPhone). Aan dit basisprogramma kunnen tal van verschillende soft- en hardwareproducten worden toegevoegd. Al deze features zijn los te bestellen en als vanzelfsprekend met elkaar te combineren.
Op deze manier willen wij de overgang naar flex- en thuiswerken voor iedere organisatie zo toegankelijk mogelijk maken.

Werkplekbeheer

Meer inzicht en flexibiliteit met sensoren


Om nog meer inzicht en flexibiliteit te creëren, kunnen aan de software-features de TableAir-QR-module en/of sensoren worden toegevoegd. Zo bieden sensoren de mogelijkheid om (werk)plekken en vergaderruimtes bij een 'no-show' automatisch vrij te geven, tonen ze de beschikbaarheid van een (werk)plek met behulp van een led-lampje en registreren ze data waarmee belangrijke analyses gemaakt kunnen worden. Met al deze data kun je weloverwogen beslissingen maken als het gaat om kantoorruimtes, -indeling en vierkante meters, wat jaarlijks kan leiden tot een flinke kostenbesparing.

OPLOSSINGEN

Copy-of-IMG_3424-scaled_edited.jpg

Werkplekken

Met het TableAir wordt het makkelijk om snel een beschikbare werkplek te vinden en te reserveren voor een korte of langere periode. 

Lees verder
iPad-Pro-In-Hand-Mockup_edited.jpg

Vergaderen

Begin vanaf nu meetings op tijd met het reserveringssysteem voor vergaderruimtes. Je hoeft nooit meer op zoek naar een beschikbare ruimte!

Meer lezen
Mockup.png

Thuiswerken

De aparte thuiswerkomgeving en integratie met MS Teams  maakt het voor iedereen inzichtelijk wie er thuis werkt. Zo weet je altijd of iemand in het pand aanwezig is of niet.

Meer lezen
true-agency-JwP90y9wgr4-unsplash.jpg

Bezoekers

Wil je dat externe bezoekers zich snel, gemakkelijk en veilig kunnen registreren? Dan biedt de gebruikersvriendelijke gasten-feature uitkomst. 

Lees verder
tableair_Kiosk.jpg

Kiosk

Met de kiosk-optie kun je op een groot touchscreen in een centrale ruimte een (thuis)werkplek of vergaderruimte reserveren of een collega zoeken. 

Meer lezen
thestandingdesk-8nwpx23Vr-U-unsplash-scaled_edited.jpg

Nieuws

TableAir deelt graag kennis op het gebied van efficiënt kantoorbeheer door middel van data-analyse, hybride werken en het welzijn van werknemers. 

Meer lezen

integratie

TableAir ondersteunt als vanzelfsprekend synchronisatie en gebruikersauthenticatie met de belangrijkste programma’s, maar wat voor bepaalde organisaties misschien nog wel veel belangrijker is: ons softwaresysteem kan binnen de huidige ICT-infrastructuur en binnen het eigen veilige netwerk worden opgezet.

Office365 TableAir integratie
Outlook TableAir integratie
Google_TableAir integratie
CalDAV_ TableAir integratie

TableAir Benelux
Pampuslaan 90
1382 JR  Weesp

Tel: +31 (0)20 244 29 09

info@tableair.nl

Showroom, locatie Rotterdam

Codex - City Office Design Experience

Wijnhaven 803011 WT RotterdamNederland

*Bezoek op afspraak*

bottom of page