top of page

Nieuw: TableAir & Microsoft Teams Integratie

Gestroomlijnd kantoorbeheer is van het grootste belang voor het succes van een organisatie. Een efficiënt systeem dat communicatie, het delen van bestanden, teamconnectiviteit en het boeken van middelen omvat, kan de productiviteit van werknemers verhogen. TableAir lanceert daarom de Microsoft Teams-integratie en zorgt daarmee voor een uniform platform voor effectief kantoorbeheer.



Reserveringssysteem integratie Teams

Gebruiksvriendelijke integratie

Microsoft Teams is een krachtig communicatie- en samenwerkingsplatform. Het is ontworpen om hybride werken te ondersteunen en zorgt ervoor dat teams geïnformeerd, georganiseerd en verbonden blijven, ongeacht de fysieke werklocatie. TableAir heeft het platform verbeterd door Microsoft Teams te integreren, zodat het makkelijker wordt om tussen systemen te schakelen en om werkdagen en -plekken op elkaar af te stemmen. Het boekingsproces voor bureaus, kamers en parkeerplaatsen blijft ongewijzigd, met de nadruk op gebruikerservaring, gebruiksgemak en algehele efficiëntie.

 

Belangrijkste voordelen van de TableAir - Microsoft Teams integratie

Uitgebreide boekingsopties voor medewerkers

De Microsoft Teams integratie stelt werknemers in staat om hun werkdag naadloos te organiseren en bureaus, vergaderruimtes of parkeerplaatsen te reserveren zonder tussen platforms te hoeven schakelen. Er kunnen moeiteloos persoonlijke, team- of terugkerende reserveringen met één tool worden gemaakt. Werknemers kunnen de beschikbaarheid controleren op de interactieve plattegrond en direct boekingen op de plattegrond maken.

 

Efficiënte teamsamenwerking

Collega’s kunnen gemakkelijk via de zoekfunctie worden gevonden of door een blik te werpen op de interactieve plattegrond. TableAir is gemakkelijk rechtstreeks vanuit de menubalk van Microsoft Teams te openen voor gestroomlijnde communicatie.

 

Verbeterde connectiviteit en organisatie

Met de Microsoft Teams integratie blijven werknemers verbonden en georganiseerd met behulp van één geïntegreerd platform voor alle behoeften op het gebied van kantoorbeheer.

 

De integratie van TableAir en Microsoft Teams betekent een belangrijke sprong voorwaarts in de zoektocht naar efficiënt kantoorbeheer. Door twee krachtige platforms te combineren, kunnen organisaties hun medewerkers in staat stellen hun werkdagen te plannen en te organiseren, moeiteloos resources te reserveren en de samenwerking tussen teams te verbeteren. Met deze TableAir-integratie wordt Microsoft Teams meer dan alleen een communicatietool; het verandert in een uitgebreide hub voor alle aspecten van kantoorbeheer en bevordert daarnaast een meer verbonden, georganiseerde en productieve werkomgeving.

17 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page