Binnen een week weer verantwoord terug naar kantoor met TableAir
stap in uw digitale kantooromgeving met tableair
Nooit meer op zoek naar een vrije werkplek of vergaderruimte. Ervaar de voordelen van een online reserveringssysteem voor (werk)plekken en vergaderruimtes. Update uw kantoor naar een slimme, flexibele en interactieve omgeving en bespaar op huisvestingskosten.
Met TableAir boek je eenvoudig een (werk)plek of vergaderruimte vanaf elke locatie via de pc of de gebruiksvriendelijke TableAir mobiele app.
Bekijk onze video!

uitgelichte artikelen
oplossingen

tableair in een notedop
Wat TableAir voor u kan betekenen;
✓
Gegarandeerde werkplek door vooraf reserveren
✓
Eenvoudig zonder reservering inchecken met de NFC lezer
✓
Pas beschikbaarheid van werkplekken simpel aan (voor bv. 1,5mtr afstand)
✓
Zoek (en vind!) collega's via de cloud omgeving of de mobiele app.
✓
Manage uw huisvesting beter d.m.v. de bezettingsanalyses en overige rapportages
✓
Upload eenvoudig een eigen afbeelding als locatie plattegrond
✓
Gebruiksvriendelijk en intuïtief in gebruik
✓
Actiever werken d.m.v. een persoonlijk zelf-lerend zit/sta programma
✓
Implementatie binnen 2 dagen mogelijk
✓
iPhone en Android app om onderweg te reserveren
✓
Bezettingsanalyse voor werkplekken en vergaderruimtes
✓
Realtime interactieve plattegrond
✓
Auto-release van werkplekken en ruimtes bij 'no-show'
✓
Databeveiliging en AVG compliant
✓
Automatische boeking van (werk)plek of vergaderruimte
✓
Thuis (remote) werken
✓
Implementatie met of zonder sensoren mogelijk
✓
Meertalig platform
✓
Meerdere (buiten) locaties mogelijk
✓
Tijdszone per locatie in te stellen
✓
Kiosk functie voor het boeken op de locatie
✓
Guest screen voor professioneel ontvangst van uw bezoek
✓
Geen separaat netwerk nodig, sluit aan op eigen wifi
De tableair omgeving
SOFTWARE
De kern van het TableAir systeem bestaat uit een cloud platform en mobiele app. Dit is uw digitale kantooromgeving waar vanuit uw medewerkers (werk)plekken, vergaderruimtes en remote (thuis)werkplekken kunnen reserveren. Dit platform dient als basis voor de diverse oplossingen. De oplossingen zijn met elkaar te combineren maar zijn ook los van elkaar te gebruiken. Op termijn uitbreiden is eenvoudig, de digitale kantooromgeving is er immers al.

PRODUCTEN
SENSOREN
Het gebruik van verschillende sensoren geeft veel voordelen. Zo zijn vergaderruimtes en (werk)plekken vrij te geven bij een 'no-show' zodat de ruimtes weer vrij/boekbaar zijn voor collega's. Ook kunnen d.m.v. sensoren bezettingsanalyses gemaakt worden. Met sensoren is het ook mogelijk op de (werk)plek zelf aan te geven of een plek bezet is of niet en is het mogelijk het zit/sta bureau te bedienen.

GUEST SCREEN
Professioneler bezoek ontvangen met het Guest Sceen. Uw externe bezoekers ontvangen een e-mail met vergaderdetails en een pincode. Bij aankomst melden zij zich op het guest screen met de pincode en u weet dat het bezoek aanwezig is. Deze optie is alleen mogelijk als u ook gebruikmaakt van de vergaderruimtes van TableAir.

featured at




integratie
TableAir ondersteunt synchronisatie en gebruikersauthenticatie met;



