Binnen een week weer verantwoord terug naar kantoor met TableAir

TableAir - workspace technology that inspires
TABLEAIR
ONLINE (THUIS)WERKPLEK EN VERGADER RESERVERINGSSYSTEEM
stap in uw digitale kantooromgeving met tableair
Nooit meer op zoek naar een vrije werkplek of vergaderruimte. Ervaar de voordelen van een online reserveringssysteem voor (werk)plekken en vergaderruimtes. Update uw kantoor naar een slimme, flexibele en interactieve omgeving en bespaar op huisvestingskosten.
Met TableAir boek je eenvoudig een (werk)plek of vergaderruimte vanaf elke locatie via de pc of de gebruiksvriendelijke TableAir mobiele app.
Bekijk onze video!

uitgelichte artikelen
oplossingen
RESERVEREN
Reserveer online (werk)plekken, vergaderruimtes en remote (thuis)werkplekken. Maak efficiënter gebruik van uw kantoorruimte en bespaar op investeringen in vastgoed.
VITALITEIT
Actiever werken met het op-maat vitaliteits-programma van TableAir. Middels het zelf-lerend zit/sta programma kunnen uw medewerkers wennen aan staand werken. Hierdoor zijn zij productiever en beter uitgerust na een dag werken.
REMOTE WERKEN
Creëer een aparte thuiswerk omgeving en krijg inzicht op wie er thuis werkt. Zo weet u precies of een medewerker bereikbaar is of niet.
ANALYSES
De uitgebreide analyses van TableAir verschaffen meer inzicht in populaire werkplekken en vergaderruimtes, zit/sta informatie van werkplekken en sensor informatie. Met de handige export functie import u deze gegevens gemakkelijk in uw eigen rapportagesystemen.

tableair in een notedop
Wat TableAir voor u kan betekenen;
✓
Gegarandeerde werkplek door vooraf reserveren
✓
Eenvoudig zonder reservering inchecken met de NFC lezer
✓
Pas beschikbaarheid van werkplekken simpel aan (voor bv. 1,5mtr afstand)
✓
Zoek (en vind!) collega's via de cloud omgeving of de mobiele app.
✓
Manage uw huisvesting beter d.m.v. de bezettingsanalyses en overige rapportages
✓
Upload eenvoudig een eigen afbeelding als locatie plattegrond
✓
Gebruiksvriendelijk en intuïtief in gebruik
✓
Actiever werken d.m.v. een persoonlijk zelf-lerend zit/sta programma
✓
Implementatie binnen 2 dagen mogelijk
✓
iPhone en Android app om onderweg te reserveren
✓
Bezettingsanalyse voor werkplekken en vergaderruimtes
✓
Realtime interactieve plattegrond
✓
Auto-release van werkplekken en ruimtes bij 'no-show'
✓
Databeveiliging en AVG compliant
✓
Automatische boeking van (werk)plek of vergaderruimte
✓
Thuis (remote) werken
✓
Implementatie met of zonder sensoren mogelijk
✓
Meertalig platform
✓
Meerdere (buiten) locaties mogelijk
✓
Tijdszone per locatie in te stellen
✓
Kiosk functie voor het boeken op de locatie
✓
Guest screen voor professioneel ontvangst van uw bezoek
✓
Geen separaat netwerk nodig, sluit aan op eigen wifi
De tableair omgeving
SOFTWARE
De kern van het TableAir systeem bestaat uit een cloud platform en mobiele app. Dit is uw digitale kantooromgeving waar vanuit uw medewerkers (werk)plekken, vergaderruimtes en remote (thuis)werkplekken kunnen reserveren. Dit platform dient als basis voor de diverse oplossingen. De oplossingen zijn met elkaar te combineren maar zijn ook los van elkaar te gebruiken. Op termijn uitbreiden is eenvoudig, de digitale kantooromgeving is er immers al.

PRODUCTEN
(WERK)PLEKKEN
Hiermee voegt u de mogelijkheid om (werk)plekken te kunnen reserveren toe aan uw cloud platform. Dit alles alleen in uw digitale kantooromgeving, in uw fysieke kantoor zijn hiervoor geen aanpassingen nodig.

KIOSK
De kiosk kan dienen als centraal reserveringspunt. Met de kiosk is het mogelijk bij bv. de receptie of bij de ingang van een etage een (werk)plek te boeken. Ook is met de Kiosk te zien waar welke collega zich bevindt.

SENSOREN
Het gebruik van verschillende sensoren geeft veel voordelen. Zo zijn vergaderruimtes en (werk)plekken vrij te geven bij een 'no-show' zodat de ruimtes weer vrij/boekbaar zijn voor collega's. Ook kunnen d.m.v. sensoren bezettingsanalyses gemaakt worden. Met sensoren is het ook mogelijk op de (werk)plek zelf aan te geven of een plek bezet is of niet en is het mogelijk het zit/sta bureau te bedienen.

VERGADERRUIMTES
Hiermee voegt u de mogelijkheid om vergaderruimtes te kunnen reserveren toe aan uw cloud platform. U kunt dit combineren met 'no-show' sensoren en displays voor bij de vergaderruimtes. Dit is echter optioneel en niet noodzakelijk.

GUEST SCREEN
Professioneler bezoek ontvangen met het Guest Sceen. Uw externe bezoekers ontvangen een e-mail met vergaderdetails en een pincode. Bij aankomst melden zij zich op het guest screen met de pincode en u weet dat het bezoek aanwezig is. Deze optie is alleen mogelijk als u ook gebruikmaakt van de vergaderruimtes van TableAir.

featured at




integratie
TableAir ondersteunt synchronisatie en gebruikersauthenticatie met;



