
Altijd en overal digitaal samenwerken
Met TableAir hoef je nooit meer op zoek naar een vrije werk- of parkeerplek, vergaderruimte of collega. Succesvol hybride werken in jouw organisatie begint bij TableAir.
Efficiënt werkplekbeheer
TableAir staat vooral bekend om de flexibiliteit, gebruikersvriendelijkheid en veiligheid van het softwareprogramma. Implementatie van de software is bijvoorbeeld al binnen vijf werkdagen mogelijk. En of je nu begint met de basis, het TableAir-cloudplatform, of meteen het complete pakket afneemt, TableAir maakt gegarandeerd jouw werkomgeving klaar voor de toekomst.
integratie
TableAir ondersteunt als vanzelfsprekend synchronisatie en gebruikersauthenticatie met de belangrijkste programma’s, maar wat voor bepaalde organisaties misschien nog wel veel belangrijker is: ons softwaresysteem kan binnen de huidige ICT-infrastructuur en binnen het eigen veilige netwerk worden opgezet.




HYBRIDE werken
In de veilige cloudomgeving en bijbehorende app van TableAir boek je direct beschikbare (werk)plekken en vergaderruimtes en zie je of je collega’s die dag op kantoor of thuis werken. Remote werken is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Ervaar ook de voordelen van ons werkplek-reserveringssysteem en vraag nu een gratis demo aan. Duizenden bedrijven en overheidsinstanties gingen je al voor.
Op weg naar het nieuwe flexwerken
CLOUDPLATFORM EN MOBIELE APP
De kern van het TableAir-werkplek-reserveringssysteem is uiteraard ons unieke softwareprogramma dat via de cloud bereikbaar is via zowel desktop als de mobiele app (Android & iPhone). Aan dit basisprogramma kunnen tal van verschillende soft- en hardwareproducten worden toegevoegd. Al deze features zijn los te bestellen en als vanzelfsprekend met elkaar te combineren. Op deze manier willen wij de overgang naar flex- en thuiswerken voor iedere organisatie zo toegankelijk mogelijk maken.

SOFTWARE
(WERK)PLEKKEN
Zonder aanpassingen te hoeven doen aan de fysieke kantooromgeving, kun je binnen vijf dagen je eigen werkplek-reserveringssysteem live hebben staan. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is de plattegrond van de werkomgeving aanleveren. Wij zorgen ervoor dat deze plattegrond, prachtig vormgegeven, aan het platform wordt toegevoegd.

KIOSK
Wil je medewerkers de optie bieden om – naast de app en de online omgeving – op een groot scherm in een centrale ruimte, bijvoorbeeld de receptie of de ingang van een etage, een (werk)plek of vergaderruimte te reserveren of een collega te zoeken? Dan mag de kiosk-feature niet in je pakket ontbreken.

QR & SENSOREN
Om nog meer inzicht en flexibiliteit te creëren, kunnen aan de software-features de QR-module en/of sensoren worden toegevoegd. Zo bieden sensoren de mogelijkheid om (werk)plekken en vergaderruimtes bij een 'no-show' automatisch vrij te geven, tonen ze de beschikbaarheid van een (werk)plek met behulp van een led-lampje, kunnen ze een
zit-stabureau bedienen en registreren ze data waarmee belangrijke analyses gemaakt kunnen worden.

BEZOEKERS
Wil je dat externe bezoekers zich snel en gemakkelijk kunnen registreren? Dan biedt de gasten-feature uitkomst. Voorafgaand aan hun bezoek ontvangen je gasten automatisch een e-mail met vergaderdetails en pincode. Bij aankomst hoeven zij enkel de pincode op het guest screen in te voeren en je weet dat het bezoek aanwezig is.

EXTRA'S
Showroom, locatie Rotterdam
Codex - City Office Design Experience
Wijnhaven 803011 WT RotterdamNederland
*Bezoek op afspraak*